1- کلیه ی کاربران می بایست با مشخصات واقعی خود در پرتال «ابر تورین» ثبت نام نمایند. مدیر پرتال «ابر تورین» می تواند در هر زمان که ضروری تشخیص دهد، مدارک هویتی کاربران شامل کارت ملی را مطالبه نماید و کاربران نیز موظف به ارائه مدارک درخواستی خواهند بود. بدین منظور تا زمانی که مدارک هویتی برای مدیر پرتال «ابر تورین» ارسال نشود امکان دسترسی به حساب کاربری میسر نخواهد بود.
2- کلیه ی کاربران می بایست تنها یک حساب کاربری در پرتال «ابر تورین» داشته باشند.
3- ارتباطات «ابر تورین» با کاربران در بستر دیجیتال بوده و کاربران موافقت می نمایند کلیه پیام ها و اعلان های «ابر تورین» را از طریق ایمیل دریافت نمایند. متقابلا ارتباطات کاربران با «ابر تورین» نیز در بستر مجازی انجام می شود. و کاربران می¬بایست مشکلات خود را از طریق ثبت درخواست پشتیبانی پی گیری نمایند. در این راستا ارتباطات دیجیتال جایگزین روشهای سنتی ارتباطات مانند فکس، تلفن، نامه و مراجعه حضوری خواهد بود.
4- رخداد مشکل: مجموعه ی «ابر تورین» در طی زمان با توجه به نیازمندی های سخت افزاری، نرمافزاری یا شبکهای خود می بایست برخی از روندهای جاری خود در ارائه ی خدمات را تغییر داده و بروزرسانی نماید. درباره ی تغییراتی که سرویس کاربران تحت تاثیر آن قرار میگیرد، مجموعه ی «ابر تورین» موظف است یک هفته قبل از اعمال تغییرات اطلاعرسانی نماید. هرگاه به دلیل رخداد غیرمترقبه در زیرساخت «ابر تورین» ارائه ی سرویس برای مدتی متوقف شود، مجموعه¬ی «ابر تورین» معادل 1.5 برابر زمان از دست رفته را به مدت زمان کل دوره این دسته از کاربران اضافه خواهد نمود.
5- برخی نرم افزارها نیازمند رعایت قوانین مرتبط و لایسنس هستند که «ابر تورین» هیچگونه مسئولیتی درباره استفاده از کدهای غیرمجاز(Crack) برای این دسته از نرمافزارها در ماشین مجازی ساخته شده از سوی کاربر ندارد.
6- تهیه ی نسخه ی پشتیبان از داده ها و اطلاعاتی که کاربران بر روی زیرساخت «ابر تورین» تولید می نمایند یک سرویس ارزش افزوده محسوب می شود و به صورت پیش فرض بر روی سرویس ها فعال نیست. بر این اساس اگر کاربر سرویس مدنظر خود را برای بیش از دو روز ثبت نموده باشد می¬بایست درخواست خود را دو روز قبل از اتمام سرویس به «ابر تورین» ارائه نماید. و چنانچه سرویس درخواستی کاربر با زمانی کمتر از دو روز ثبت شده باشد آنگاه باید قبل از ثبت سرویس، درخواست خود را برای استفاده از سرویس تهیه ی نسخه ی پشتیبان ارائه و تائید آن را از ادمین پرتال «ابر تورین» دریافت نماید.
7- کاربران در صورت ثبت درخواست پشتیبانی در ساعات اداری (8 تا 16) پاسخ خود را در همان روز دریافت می¬نمایند. همچنین به درخواست های ثبت شده در ساعات غیر اداری، در ساعات اداری روز کاری بعد پاسخ داده می شود.
8- مجموعه ی «ابر تورین» مسئولیتی درباره ی عدم استفاده کاربر از سرویس خریداری و تحویل شده به ایشان ندارد.
9- تطابق با سفارش: در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به کاربر با مشخصات سرویس، چنانچه کاربر در حین استفاده از سرویس متوجه مغایرت سرویس ارائه شده با مشخصات سرویس درخواستی خود باشد می بایست مراتب را به بخش پشتیبانی از کاربران پرتال «ابر تورین» اعلام نماید. در این راستا سرویس ایشان تغییر و متناسب با مشخصات درخواستی کاربر می شود. بدین منظور«ابر تورین» اعتبار معادل با زمانی که ایشان از سرویسی با غیر مشخصات درخواستی خود استفاده کرده باشد را به حساب کاربری ایشان بازمی گرداند. چنانچه کاربر پس از اتمام سرویس متوجه عدم تطابق شود می بایست مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته به مجموعه ی «ابر تورین» اعلام نماید. و «ابر تورین» موظف خواهد بود مابه التفاوت ارزش سرویسی که کاربر استفاده نموده و سرویسی که درخواست کرده بود را در قالب اعتبار به حساب کاربری ایشان عودت دهد.
10- مجموعه ی «ابر تورین» مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی و آسیب پذیری ناشی از به کارگیری نرم افزارها و برنامههای مورد استفاده کاربر ندارد.
11- مجموعه ی «ابر تورین» مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن رمزعبور سرویسهای کاربر از سوی اشخاص ثالث ندارد. بلکه تاکید می نماید کاربران می بایست رمزعبور خود را قوی و ترکیبی از حروف، اعداد، و کاراکترهای مختلف انتخاب نمایند که امکان شناسائی آن برای هکرها امکان پذیر نباشد.
12- عدم توجه کاربران به مواردی که در ذیل این بند آمده موجب تعلیق سرویس شده و مجموعه ی «ابر تورین» حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویسدهی را برای خود محفوظ میدارد. بدیهی است زمانی که مجموعه ی «ابر تورین» از تخطی یک کاربر از شرایط مندرج در این سند اطلاع پیدا نماید نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد و در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف، سرویس کاربر به صورت موقت قطع گردد. همچنین مجموعه ی «ابر تورین» در صورت نیاز، حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ میداند.
در این راستا هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده ولی از نظر قوانین جاری جمهوری اسلامی تخلف محسوب می شود، از سوی مجموعه ی «ابر تورین» نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب میگردد و کاربر متخلف مسئول جبران خسارات وارده به مجموعه ی «ابر تورین» خواهد بود. بخشی از موارد تخلف عبارتند از:
13- از آنجا که منابع «ابر تورین» به صورت اختصاصی به کاربران اختصاص می یابد، در صورت خاموش نمودن سرویس همچنان هزینه ی سرویس مانند زمان روشن بودن آن از حساب کاربر به عنوان شارژ کسر خواهد شد. نوع و نحوه ی کسر هزینه از حساب کاربر ارتباطی به روشن یا خاموش بودن سرویس ندارد.
14- سرویس کاربران در پایان زمان انقضاء به صورت خودکار از سامانه حذف شده و تمامی اطلاعات آن حذف خواهد شد. بدیهی است پس از پاک شدن اپلیکیشنها و داده ها، امکان بازگرداندن آنها به هیچوجه وجود نخواهد داشت.
15- مجموعه ی «ابر تورین» برای رعایت محرمانگی دادهها و نرمافزارهای موجود در ماشین مجازی ساخته شده توسط کاربر تلاش خود را در حد عرف و امکانات خود مبذول خواهد داشت و اطلاعات کاربران را در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی دهد.
16- استفاده از برخی از سرویس های «ابر تورین» برای حداقل زمان مشخصی امکانپذیر است و سفارش کمتر از آن امکانپذیر نیست. به طور مثال سرویس های رایانشی مبتنی بر کارت گرافیک «ابر تورین» برای زمان کمتر از دو هفته به متقاضیان تخصیص نمی یابد.
17- مجموعه ی «ابر تورین» از اسامی ابر تورین، تورین کلود، تورین کلاد، Turin، TurinCloud و دیگر ترکیبهای این کلمات استفاده مینماید. مالکیت انحصاری و تمام حقوق مادی و معنوی این اسم، ایدههای بهکارگیری شده، محصول، سرویس و محتوای منتشرشده به هر شکل در تارگاه turin.ir و سایر زیردامنه های آن مانند turin.ipm.ir برای مجموعه ی «ابر تورین» محفوظ است و استفاده و بهرهبرداری از آن به هر شکل، برای پروژهها و امور شخصی، تجاری و یا عامالمنفعه، بدون مجوز کتبی از «ابر تورین» مجاز نمی باشد. واسط های گرافیکی، طراحی و تصویرسازیها، اطلاعات و دادهها، کدهای کامپیوتری، محتواهای آموزشی و دیگر منابع تولیدشدهی ابر تورین از مصادیق محتوای منتشرشده هستند.
18- «ابر تورین» میتواند از نام و عنوان مشتریان حقوقی خود در صفحه ی نخست پرتال خود و تبلیغات میدانی به عنوان مشتری یاد کند.
19- وجوهی که از سوی کاربر به عنوان شارژ حساب کاربری وارد حساب بانکی «ابر تورین» می¬شود تحت هیچ شرایطی امکان بازگشت به حساب بانکی کاربر را ندارد. بلکه به صورت شارژ در حساب ایشان باقی خواهد ماند تا در نوبت¬های بعدی از آن استفاده نماید.
20- «ابر تورین» یک مجموعه ی دانش بنیان ذیل پژوهشگاه دانش های بنیادی است و به همین دلیل امکان ارائه ی فاکتور با کد اقتصادی ندارد. چنانچه نیازی به سند رسمی باشد امکان عقد قرارداد با «ابر تورین» وجود دارد.
21- فاکتورهای صادره از سوی «ابر تورین» صرفا به درخواست کاربران بوده و به صورت دیجیتالی صادر می شود. چنانچه کاربرانی متقاضی فاکتور کاغذی و ممهور به مهر «ابر تورین» باشند کلیه ی هزینه های پیک و پست فاکتور بر عهده ی کاربر خواهد بود.
22- در فاکتورهای صادره از سوی «ابر تورین» در جمع هزینه های اعلامی مبلغی با عنوان ارزش افزوده محاسبه نمی شود. دلیل این مهم نیز جایگاه حقوقی مجموعه ی «ابر تورین» در ذیل پژوهشگاه دانش های بنیادی است.
23- کاربرانی که از طریق شبکه ی آزمایشگاهی فناوری های راهبردی(لبزنت) در پرتال «ابر تورین» ثبت نام می نمایند در صورت حذف سرویس پیش از موعد، چنانچه از اعتبار شبکه های آزمایشگاهی راهبردی استفاده شده باشد، این اعتبار قابل استرداد نمی باشد.